Wil jij je klanten bedanken voor een aankoop, dan is een bedankt voor je bestelling kaartje een uitgelezen kans om de relatie met je klant te verstevigen. Je klant zal een kaartje erg waarderen en er een fijn gevoel aan overhouden, zo vergroot je de kans dat deze koper herhaalaankopen zal doen in je webshop.
Je kunt een bedanktkaartje maken in de look en feel van je bedrijf en uiteraard je eigen logo en of een foto plaatsen.
Ideeën en tips voor je 'bedankt voor je bestelling kaartje':
Graag geven we je nog wat extra tips om te zorgen voor het perfecte 'Bedankt voor het vetrouwen'.
1. Kies een mooie papiersoort en eventueel envelop. Wil je er zelf op schrijven, kies dan natuurkarton
2. Kies je ervoor om de kaart niet zelf te schrijven? Gebruik dan een handgeschreven-look lettertype voor je naam ten opzichte van de rest van het kaartje.
3. Zeg bedankt en eventueel waarom je dit doet.
4. Vergeet niet je contactgegevens te vermelden (inclusief websiteadres) en denk ook aan je social media kanalen.
5. Sluit de kaart op een professionele manier af ( Met vriendelijke groeten, nogmaals bedankt, etc.)
6. Je kunt je klant belonen om bij je terug te komen door een korting aan te bieden. Wees er wel voorzichtig mee, anders zal je klant dit wellicht altijd verwachten.
Op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur
Mailen mag ook: klantenservice@mycards.nl
Deze kaart is nu toegevoegd aan je eigen collectie.
Deze kaart is nu verwijderd uit je eigen collectie.
Er is een herstel e-mail verstuurd naar het volgende e-mailadres: