MyCards.nl garandeert een 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent.
Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieuvereisten.
MyCards.nl heeft het milieu hoog in het vaandel en zorgt ervoor dat er zo milieuvriendelijk gewerkt wordt tijdens haar dienstverlening.
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
Wij doen er alles aan om jouw probleem zo snel mogelijk naar 100% tevredenheid op te lossen.
Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto's of beeldmateriaal dat je zelf hebt geüpload, de juistheid van het adres voor de bezorging en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht. Voor deze onderdelen is MyCards.nl niet verantwoordelijk.
Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.
Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt MyCards.nl gebruik van de diensten van Mollie - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. Je betaalt bij ons niets extra voor de betaling die je doet. Je rekent dus uitsluitend je eigen bestelling af.
Heb je tips voor MyCards.nl, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen. Bel ons op 0318-725123 of stuur een mail naar klantenservice@mycards.nl