Graag informeren wij je over de aangepaste levertijden met de komende feestdagen.
Let op: Bijzonder drukwerk (foliedruk, gestanst of van echt hout) heeft 1 dag langere levertijd.
Telefonische bereikbaarheid (werkdagen 9 - 18 uur):
Je kunt ons altijd via e-mail bereiken.
Kerstavond 24 december:
PostNL / DHL levert deze dag zoals normaal. Bestel je tussen kerstavond en 2e Kerstdag 18.00 uur? Dan wordt jouw pakketbestelling (meer dan 20 stuks) op maandag 26 december geproduceerd en verzonden. Proefdrukken worden op dinsdag 27 december geproduceerd en verzonden
1e Kerstdag 25 december:
Wij zijn de 1e Kerstdag zijn niet bereikbaar en er gaan geen kaarten in productie en wordt er ook niks geleverd door PostNL / DHL. Bestel je tussen kerstavond en 2e Kerstdag 18.00 uur? Dan wordt jouw pakketbestelling (meer dan 20 stuks) op maandag 26 december geproduceerd en verzonden. Proefdrukken worden op dinsdag 27 december geproduceerd en verzonden.
2e Kerstdag 26 december:
Wij zijn de 2e Kerstdag zijn niet bereikbaar en er gaan geen kaarten in productie en wordt er ook niks geleverd door PostNL / DHL. Bestel je voor 18.00 uur? Dan wordt jouw pakketbestelling (meer dan 20 stuks) op maandag 26 december geproduceerd en verzonden. Proefdrukken worden op dinsdag 27 december geproduceerd en verzonden.
Oudjaarsdag 31 december:
PostNL / DHL levert deze dag zoals normaal. Bestel je tussen oudjaarsdag en 2 januari 18.00 uur? Dan wordt jouw pakketbestelling (meer dan 20 stuks) op maandag 2 januari geproduceerd en verzonden. Proefdrukken worden op dinsdag 3 januari geproduceerd en verzonden.
Nieuwjaarsdag 1 januari:
Op nieuwjaarsdag zijn we niet bereikbaar, gaan er geen kaarten in productie en wordt er ook niks geleverd door PostNL / DHL. Bestel je tussen oudjaarsdag en 2 januari 18.00 uur? Dan wordt jouw pakketbestelling (meer dan 20 stuks) op maandag 2 januari geproduceerd en verzonden. Proefdrukken worden op dinsdag 3 januari geproduceerd en verzonden
LET OP: voor alle dagen geldt dat wij afhankelijk zijn van de drukte van de postorderbedrijven. Hierdoor kan het zijn dat een pakket wel bij ons wordt opgehaald door de postorderbedrijven maar dat deze langer onderweg is dan normaal. Helaas dient men hier rekening mee te houden.
Op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur
Mailen mag ook: klantenservice@mycards.nl
Deze kaart is nu toegevoegd aan je eigen collectie.
Deze kaart is nu verwijderd uit je eigen collectie.
Er is een herstel e-mail verstuurd naar het volgende e-mailadres: